Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Carolina - 26 maj 2010 13:37

Idag så vill jag skriva om min underbara vän Josse, som ställer upp i alla väder. En väldigt speciell relation ligger bakom våra år av vänskap. Har så sjukt roligt med dig och jag måste även säga att du skämmer bort mig en aning. Både med tid, kärlek och materiella ting. Du har ett sånt stort hjärta och det ligger omtanke bakom allt du gör. Fast att vi har våra diskussioner in på sena natten, både nyktra och kanske lite onyktra. Är så glad att jag har dig.


Älskar dig!

 

Kramar din Carro Kaos


  

Av Carolina - 26 maj 2010 13:27

Är hemma från jobbet idag. Är så tråkigt att bara sitta hemma och inte kunna gör något. Hoppas på att kunna jobba imorgon i alla fall. Till helgen blir det nog rätt så lugnt vad jag vet just nu. Ska till min underbara syster på lördag och på söndag blir det nog grillning i Vedema med de underbaraste. På fredag blir det shopping i Kristianstad med Daniel, ska bli roligt. Se om jag hittar något intressant. Lite trisst att det är Siesta och att Hässleholms befokning ökar med flera tusen och att man inte ska dit, men sånt är livet. är ju inte direkt någon annan i mitt umgänge som ska det heller. Så jag överlever nog.


Ringde och bokade tid hos Mr Höst igår för personlig träning, nu ska jag skärpa mig. Sa att han ska vara hård mot mig och lägga upp ett program som gör att jag blir slank och fin snabbt. Så ni får heja på mig nu!


Ha det bäst.

Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards