Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

God mat, raggare och hederspersonerna 29 maj

Av Carolina - 30 maj 2010 12:49

Igår var jag och Jimmy i malmö och hämtade upp min kära far. Vi tog en tur ut till Vellinge till min älskade lillasyster Emelie. Satt och pratade allihopa och drack lite kaffe. Var roligt att få träffa henne igen. Det var några veckor sen sist och jag tycker bara att du blir större för var gång. Är så stolt över dig kära syster och jag vet att du klarar så mycket mer än du tror. Orden räcker inte till för att beskriva hur glad jag är att vi fått upp vår kontakt igen.


Sen bar det av hem till Hässlehålan igen. Pappa följde med och på kvällen lagade vi kotletter med potatiskroketter och sallad. Himmelskt gott. Josse som lagade maten. Tackar vi för. Blev en lyckad middag med Anders, Josse, Jimmy, pappa    och mig. Senare på kvällen kom Emelie, Håkan, Macke och Dennis en liten stund innan vi drog ut för att kolla runt på alla galna raggare. Dem är inte riktigt min typ av folk om man säger så, men det är ju en helt annan historia. Daniel kom  med sen i alla fall, var rätt så trött men ändå ville hålla igång ett tag till med lilla mig och co.


Hade jättroligt och är så stolt över dig pappa. Allt du har varit med om kan lära alla andra något. Att ha en ärlig och rak relation med dig så här hade jag aldrig kunnat tänka mig men det är så skönt. Hade riktigt roligt med dig igår kväll och det får vi snart göra om.


Älskar er, syster och kära far!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Ovido - Quiz & Flashcards