Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Hederspersonen 25 maj

Av Carolina - 25 maj 2010 21:59

Idag har jag valt att skriva om en liten tönt som bjöd mig på middag ikväll. Ingen mindre än Andreas. Vi har nog den skummaste relationen en kille och en tjej kan ha som är vänner. Känns nästan som familj, konstigt , jag har alltid bara känt så med tjejer. Jag är i alla fall glad att vi utvecklat en sådan fin vänskap och hoppas att den varar i många år till. Fast att du är som du är stoplajävel så uppskattar jag att du finns där. Hoppas bara att du läser detta nu, för du har ju inte varit så aktiv med det innan. Önskar dig all lycka i livet. Ehhh aaaa...


Kram

Carro


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Skapa flashcards