Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Carolina - 4 maj 2010 23:01

Dagen har varit väldigt bra men dock gått otroligt snabbt. Slutade klockan fyra idag och sen var det bara direkt hem för att hämta upp Jimmy. Körde ut till Mcdonalds och käkade och hann umgås en liten stund och sen var det bara hem igen och göra vid sig. Hektiskt men roligt, med tanke på att jag skule till Awards night med Mary Kay gänget hemma hos K. Amanda var med idag också vilket var riktigt roligt.


Jag har ju förklarat en del innan om vad denna kvällen inebär. Men det är ju helt enkelt att vi firar allas framgångar som skett under ett kvartal (period på tre månader). Och jag blev Queen of sharing och fick bära tiara och bli hyllad av alla kollegor. Riktigt roligt var det och det kändes kul att få bekräftelse på att man kämpat. Kvällen avslutas alltid med att man får plocka en massa grejer på ett "dollarbord" för dem poäng man tjänat ihop under kvartalet genom försäljning, delat med sig av jobbet, att gå på veckomötena, dresscode och så vidare. Jag kunde ändå plcka på en del. Känns så kul att åka därifrån med en massa fina grejer när man kom dit tomhänt. Och inte bara det materiella utan man får så mycket energi vilket kan behövas. Så tack för ikväll underbara kollegor!


Imorgon ska håret sättas om och det känns underbart måste jag säga. Ska bli skönt att förnya lite slingor och färga det. Få lite liv i den gamla risbunken man har på huvudet helt enkelt, för så känns det just nu. Men nu ska jag ta och nana kudden ett tag innan den nya dagen börjar! 


  

Lite grejer jag plockade från "dollarbordet" och det fina armbandet fick jag av K för att jag var Queen of sharing. Tackar vi för.


Natti natti!

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards