Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

To little, not to late. Hederspersonen 28 maj

Av Carolina - 29 maj 2010 20:15

Bloggar lite om gårdagen. Var i K-staden med daniel, Josse och Anna. Riktigt mysigt. Inhandlade två linnen, ett par shorts. kofta och ett par tights. Blev ganska nöjd faktiskt: pics kommer senare.


Hederspersonen den 28 maj tänkte jag skulle vara världens bästa Daniel. En helt underbar kille som jag är så glad att jag kommit nära. Grym på styling när det gäller kläder, heminedning och mycket annat. Är så kul att ha dig som smakråd. Vem vet annars kanske jag hade kommit hem med bara svarta plagg efter gårdagens shopping. Ser fram i mot att utveckla vår vänskap ytterligare i alla fall. Och jag har så sjukt kul med dig.


"Tänk så tappar man en 1000 lapp, en 100 lapp fast med en nolla till".


Hoppas att jag inte tafsar dig på själen allt för mycket nu vännen.

Ha så roligt bland raggarna ikväll, men akta dig man vet aldrig vad dem får för sig.


Du och jag vi är ett riktigt Glamteam. Haha.


kramen


  

 
 
Ingen bild

Daniel Klang

30 maj 2010 11:07

Tack gumsi, klart att du tafsar på min själ nu när du skriver om mig! :-D känner mig ärad.
hade jättekul med dig i k-stad!
visste e vi ett riktigt glamteam!!! hell yeah!
bra att du nämnde tusenlappen ;-)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Ovido - Quiz & Flashcards