Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Hederspersonen 27 maj

Av Carolina - 27 maj 2010 20:55

Jag glömmer aldrig den dagen du hämtade mig för första gången. du trodde att jag var som alla andra, som vem som helst. Du anande inte hur trasig jag kännde mig. Att jag fortfarande bar på oläkta sår, sår som jag inte hade pratat om med någon. Vissa hade väl läkt av sig själv och tiden men andra var fortfarande färska. Du var så fin och jag kunde se att du var mitt hopp och min räddning. Min man i rustning på vit häst som konstigt nog gillade just mig. Så tänkte jag, för du var min räddning Jimmy. Mitt sista hopp om att alla killar inte var svin. Du kunde ta mig ifrån allt, bara du fanns hos mig i mina tankar.


Jag minns vad du hade på dig. Är det konstigt? En vit tröja med svart motiv och du var glad. Framförallt kommer jag ihåg att du inte kunde sluta le. Vi hyrde film och du var så nervös. Slutade med att vi frågade de i videobutiken om vilka de rekomenderade. Inte som idag när vi kan ta en timme på oss att enas. Nej du var så blyg och försiktig. Inte alls som alla sagt och jag gillade dig direkt. Du gav mig leende som gick rakt in i själen. Jag minns hur du rörde min hand, att du försiktigt smekte min handrygg med din tumme. Jag blev helt varm i kroppen och kände en otrolig trygghet. Jag trodde aldrig att jag skulle vara typen som passade in i "kärnfamiljen". men det gjorde jag. Du väckte min "Svensson sida" till liv. Först skrattade jag åt det, tyvärr. Hur er villa alltid stod där så välstäddad, hur väluppfostrade ni var men nu skrattar jag inte längre. För den natten hos dig var en av de bästa i mitt liv. Jag har aldrig kommit så nära en människa på så kort tid.


Du var inte som de andra, du ville inte utnyttja. Du var ju snäll och jag hade nästan glömt hur det skulle kännas. Jag minns Karlskrona. Att det var kallt och du stod en bit bort och väntade på mig. Jag hade nya kläder och hade lagt timmar på mitt smink. Fjärrillarna levde i magen på mig och så snubblade jag. Fast att det kanske hade varit lättare ibland så hade jag aldrig valt någon annan framför dig min nalle. Hoppad att du vet det.


Älskar dig av hela mitt hjärta.

Din för evigt

Carro


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Ovido - Quiz & Flashcards