Alla inlägg under mars 2010

Av Carolina - 13 mars 2010 21:59

Dagen idag började ganska så tididgt för att vara en lördag i alla fall. Begav mig ner till gymmet för ett träningspass och kännde mig rikitgt stolt när jag promenerade därifrån. Och inte allra minst när jag ställde mig på Majas våg senare på dagen och den visade att jag tappat tre kilo. Träning och en någorlunda självdisciplin ger visst resultat ändå.


Efter träningspasset var det bara att dra hem och in i duschen för sen var det dags för att gå på konsert med Jimmy och familjen Simonsson. Mycket trevligt, kanske inte min typ av musik men ändå lite mysigt sådär på en lördagseftermiddag. En hyllningskonsert för Björn och Benny och deras resa genom sin karriär.


Solen har strålat hela dagen och för första gången på väldigt länge åkte mina solbrillor på. Är väldigt sugen på ett par nya, ska checka lite på tradera nu inför vår och sammar.


Lördagskvällen tillbringades hos Maja med tonfisksallad, kycklingsallad, popcorn och Beck. Mycket trevligt. Måste ju vila ut idag med tanke på att jag ska upp halv fem imorgon för att bege mig till Göteborg för att gå på Mary Kays karriär konference. Ser fram emot detta oerhört. Får väl värma upp händerna ordentligt ikväll för det kommer nog bli en del applåder har jag en känsla av. Men det är bara trevligt och ger så oerhört mycket energi.Tack du underbara kvinna för att du startade detta underbara företag. Har lärt mig så mycket av detta och ser fram emot att lära mig mer. 


Nu blir det sängen för min del så att man kan vara utvilad för morgondagens aktiviteter.


Ta hand om er och hoppas att ni börjar få lika mycket underbara vårkänslor som jag.


Puss och Kram



  



Av Carolina - 12 mars 2010 15:52

Jag älskar verkligen vardagen i all sin enkelhet och har absolut inget att vara pessimistisk över. Men fredagen är ändå den bästa av alla dagar som veckan har att erbjuda. Dagen idag har varit så underbart perfekt och bara flytit på. Jobbade med mitt älskade jobb fram till middag och sen ett besök hos Josse, väldigt mysigt. Lite eftermiddagsfika är ju aldrig fel.


Ikväll blir det till att kolla lite resor till London för att hälsa på underbara Miss patetic. Jag, Jocke, Daniel och stolpen som ska åka antagligen, ska bli riktigt gött. Nu ska jag och Josse göra staden för att se vad den har att erbjuda oss. Lovar att jag ska försöka vara duktigare på att uppdatera min blogg.


Fånga Dagen!

Chaio


Ovido - Quiz & Flashcards