Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Miss patetic äventyrar i London town

Av Carolina - 30 januari 2010 20:28

Har varit en väldigt mysig och lugn helg hitills. Igår var jag och Maja i Kristianstad och åt på Max och shoppade loss lite. Mycket trevligt. Efter detta blev det ett impulsbesök på Hörbys badhus med Maja, Jonas och Andreas. Andreas hade kollat upp att badhuset stängde halv åtta men när vi var där halv sju hade de redan stängt. Så vi körde till Höörs badhus istället och betalade 70 kronor för att simma motionssim med en massa pensionärer.Haha. Men det hade väl sin charm också. Efter impulsbadet blev det lite vinpimplande hemma hos Andreas och då kom också Niklas, Sandra och Daniel.


Vid halv tolv var det dags att säga hej då till världens bästa Sandra och detta var mycket tråkigt. Hon ska nämligen utforska London och jobba som bartender. Känndes verkligen i hjärtat när man visste att det var den sista "Sandra-kramen" man skulle få på ett tag. Men jag är så sjukt stolt över henne och att hon följer sina drömmar och man kan ju faktiskt alltid återvända hem. För här hemma kommer jag alltid att vänta och det vet Du underbara vän. Under 18 år av vänskap hinner man komma ganska nära varandra. Jag älskar dig och vi kommer alltid att ha varandra oavsett vad som händer.


Ikväll blir det Harrys med Maja. Var riktigt sugen så jag ska möta upp henne när hon kommer in till stan. Sitter just nu och dricker vin hemma hos moster och Robban. Riktigt gott. Och kladdkaka med grädde fick man med. Nu ska jag umgås lite med mina underbara släktingar innan det bär av hemmåt för att duscha och göra vid mig.


Ha en underbar kväll.

Kram Carro


 

 
 
Susansnusan

Susansnusan

30 januari 2010 22:43

Kul med pensionärsim..hahaha..
Jag var oxå hemma hos Rina:-((

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

LVL

2 februari 2010 15:47

Tack för det!! Vad fint skrivet, det värmer. Jag älskar dig också, och saknar dig! Längtar verkligen tills du kommer på besök!

Nu ÄNTLIGEN har jag hittat ett fungerande café + dator så jag kan ha internet...nu måste jag söka jobb!

Pusspuss pussss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Ovido - Quiz & Flashcards