Alla inlägg den 27 april 2010

Av Carolina - 27 april 2010 18:40

Nu kan jag äntligen blogga på riktigt för nu fungerar mitt internet. Känns helt fantastiskt att slippa våldföra sig på alla andras datorer hela tiden. Nu kan jag blogga när jag vill!


Denna veckan är väldigt lugn måste jag säga ,förutom helgen för den är fylld med en massa roligt. På fredag firas valborgsmässoafton hemma hos Maja med underbara vänner och ananasbål, ska bli mycket trevligt. På lördag ska jag och Jimmy ut till Åhus och fira vår treårsdag. Helt otroligt att vi redan varit tillsammans så länge. Känns som att jag träffade han igår och nu känns det bättre än någonsin. Vi ska  antagligen spendera natten i husvagn och hyra en massa filmer och grilla lite. Hoppas att det regnar lite på kvällen med, det är ju så mysigt när man hör hur det smattrar mot taket.


Idag är det sex dagar kvar till min tandställning åker. Längtar något fruktansvärt men det kommer nog kännas konstigt ett tag att kunna känna tänderna med tungan igen. Haha. Nej nu ska jag beställa mat, börjar bli riktigt hungrig.


Ha det bra.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards