Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Nu är det dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

Av Carolina - 12 mars 2010 15:52

Jag älskar verkligen vardagen i all sin enkelhet och har absolut inget att vara pessimistisk över. Men fredagen är ändå den bästa av alla dagar som veckan har att erbjuda. Dagen idag har varit så underbart perfekt och bara flytit på. Jobbade med mitt älskade jobb fram till middag och sen ett besök hos Josse, väldigt mysigt. Lite eftermiddagsfika är ju aldrig fel.


Ikväll blir det till att kolla lite resor till London för att hälsa på underbara Miss patetic. Jag, Jocke, Daniel och stolpen som ska åka antagligen, ska bli riktigt gött. Nu ska jag och Josse göra staden för att se vad den har att erbjuda oss. Lovar att jag ska försöka vara duktigare på att uppdatera min blogg.


Fånga Dagen!

Chaio


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Ovido - Quiz & Flashcards