Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Fest

Av Carolina - 13 februari 2010 20:02

Ikväll blir det fest hos Maja, ska bli mycket trevligt. Ska fira Jonas, Daniel och stolpen. Grattis till er. Annars har jag idag fått min makeup utbildning inom Mary Kay mycket trevligt. Vi gjorde sotade ögon och det blev riktigt fint sen fick jag hem och prova på Maja. Hon blev nog nöjd, hoppas jag i alla fall. Fick lära mig mycket nytt om hur man ska använda sig av makeup. Blir inget långt inlägg idag eftersom jag redan är på plats hos Maja och folket snart kommer dyka upp.


Men jag vill bara avsluta med att imorgon är det alla hjärtans dag. Då ska man uppmärksamma alla fina människor man har runt om sig. Och det gör jag nu. Så tack hela släkten, min familj, alla mina underbara vänner och min älskade Jimmy för att ni alltid finns när jag behöver er. Älskar er.


Ha en fortsatt bra helg och tack för att ni läste.   

Kram Carro

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 5 januari 2011 16:49


Nu har vår kära Engin lämnat oss, låter hemskare än vad det är. Haha. Han har i och för sig bara tagit tåget till sin bror i Götet men känns väldigt tomt. Hundarna har åkt hem till mammi och detta har efterlämnat en stor tystnad i vår lilla tvåa. Nu ...

Av Carolina - 3 januari 2011 23:43

Engin som är en nära vän är och hälsar på i Sverige. Han är egentligen hemmastadd i Side Turkiet. Idag bestämde vi oss därför för att ta en tur i Hässleholm så att han fick se något härifrån. Vi hämtade upp Sassa and off we go. En sväng till finjasjö...

Av Carolina - 9 juli 2010 23:32


Är inte världens mest aktiva bloggare men tänkte ändå skriva lite om min älskade vän Maja. Hon är en sån go tjej och vi lärde känna varandra genom mitt sommarjobb förra året. Har alltid lika kul med henne och vi har gjort så mycket galna grejer. Vi ä...

Av Carolina - 29 juni 2010 19:20

Här kommer lite pics från en galen midsommarfest. Korvätande män, kextuggande visslare med mera. En sinnessjuk kväll! Sommaren 2010 har bara börjat. Det kommer lätt att bli den bästa någonsin!                                     ...

Av Carolina - 22 juni 2010 23:13

          

Ovido - Quiz & Flashcards