Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Carolina - 25 maj 2010 21:59

Idag har jag valt att skriva om en liten tönt som bjöd mig på middag ikväll. Ingen mindre än Andreas. Vi har nog den skummaste relationen en kille och en tjej kan ha som är vänner. Känns nästan som familj, konstigt , jag har alltid bara känt så med tjejer. Jag är i alla fall glad att vi utvecklat en sådan fin vänskap och hoppas att den varar i många år till. Fast att du är som du är stoplajävel så uppskattar jag att du finns där. Hoppas bara att du läser detta nu, för du har ju inte varit så aktiv med det innan. Önskar dig all lycka i livet. Ehhh aaaa...


Kram

Carro


  

Av Carolina - 25 maj 2010 21:50

Har jobbat som en galning förra veckan. Nästan 200 % på en vecka, och har inte haft så mycket tid över för att blogga. Men nu ska jag påbörja mina hedersveckor igen som jag inte kom så långt med sist.


Kram Carro

Ovido - Quiz & Flashcards