Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Carolina - 13 maj 2010 17:24

Nu har jag bestämt mig för att jag ska ha två veckor där jag varje dag skriver om personer i mitt liv som betyder mycket. Lite roliga bilder och så kommer säkert med. Så håll koll, kanske kommer där ett inlägg som handlar om din och min relation. Har valt att göra detta för att jag själv blir så glad av att få höra positiva saker från andra och mår oerhört bra av att visa uppskattning.


Idag blir nog en hyfsat lugn dag. Har recis kommit hem från jobbet och har även hunnit att leverera lite produkter i all hast. Sitter nu hemma hos älsklingen och Johan får också vara med på ett hörn. Försöker komma på om vi ska käka något men fantasin flödar ju inte precis. Imorgon blir det nog Åhus till Jimmys föräldrars husvagn och på lördag kommer min turkiska lirare Yusuf hit och hans bästaste flickvän Katarina. Kommer nog att slänga in lite ösarbilder från London senare ikväll.

Men nu blir det kaffe och sen käk.

 

Ta hand om er.

Carro

Ovido - Quiz & Flashcards