Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Carolina - 3 maj 2010 22:27

Helgen har varit riktigt bra. Hade sjukt kul på valborg i fredags och Åhus med Jimmy var en massa mys. Vi hyrde Avatar, New moon och Hurt locker och bara låg och glodde film och kopplade av i Åhus. Jag älskar att sova i husvagn, vet inte varför dock men jag sover så grymt skönt alltid och vaknar utvilad. Innan vi stack ut stanna vi på Max och åt och när vi väl var där ute var det bara avkoppling från staden, och allt annat som gällde. Precis vad som behövdes. På söndagen åkte vi in till Åhus city och handlade nybakade bullar och sen blev det lyxfrukost för hela slanten.


På söndagskvällen blev det grillning i Vedema med vännerna. Riktigt mysigt och ovanligt för mig att komma ut i skogen. Jag rodde en båt för första gången i mitt liv och tyckte det var riktigt kul. Låter ju hemskt att man aldrig är i naturen eller har rott en båt men det är faktiskt så mitt liv ser ut just nu. Mysigt var det i alla fall. Fast helt säker kännde man ju inte sig i den där båten men det är ju ingen djup sjö precis, fast det hade nog varit lite kyligt i vattnet om man trillat i. Fast som tur var klarade vi oss bra och det blev en lyckad friluftskväll med flintasteksgrillning.


Idag gick jag upp extra tidigt. Jag kunde inte sova, för jag visste att jag skulle bli fri från min tandställning. Vilken känsla det var att ta bort skiten. Riktigt skönt. Men eftersom man inte kunnat känna med tungan över hela tänderna på två år känns det just nu som om jag har två betar i munnen. Men det blev riktigt fint och det är ju trots allt det som räknas. Bilder kommer sen, lovar. Ikväll har jag gjort vid mina naglar hos B och tagit det allmänt lugnt, riktigt skönt faktiskt.


Nej nu ska jag minsann ta och sova en sväng. Är ju en dag imorgon med. Lägger upp lite pics från helgen.


  Hela ligan samlad. 

Kycklingmästarna Maja och Jenny. 

  Grabbarna Grus   Grillmästarna Andreas och Daniel.   Roddmästaren Joakim.   Jimmy har svårt att bestämma sig.  

Man ska ha husvagn. I alla fall över helg är lite lagom.

 

Ha det bäst och God natt!

Kram



Skapa flashcards