Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Carolina - 1 maj 2010 20:27

Igår var det dags att välkomna våren. Detta gjordes som sagt hemma hos Maja med dunder och brak. Vi var ett ganska stort gäng och det var verkligen sjukt roligt. Maja hade gjort ett gott välkomstbål med hallon och ananas i och så fick vi ost och kex. Alla såg ut att trivas utmärkt.


Niklas var dock lite småledsen över att han köpt en massa konstiga ölsorter på systemet i Malmö. En av dem hette Mohawk (drick aldrig den!) smakade som att slicka på wundebaum med grandoft kom jag och Andreas fram till. Inte så jättegod. Efter den underbara förfesten drog vi vidare til Harrys också rätt så trevligt, men när man är ivånare i Hässlehåla så brukar förfesterna vara det roligaste eftersom vårt utbud av klubbar är lite si sådär. Hässleholm är en väldigt liten stad och jag och Jimmy satt precis och diskuterade hur många man "vet vem dem är" men man "känner inte dem" i denna stan. Sådant resulterar ju i en massa skvaller och lite sanning från alla håll och kanter. Har försökt att sluta lyssna på sånt nu för tiden. Men tack för igår i alla fall. Ni är underbara mina vänner!

 

Idag åkte jag och Jimmy ut till husvagnen i Åhus och det blir till att spendera resten av helgen här, ska bli riktigt mysigt. På måndag har vi ju varit tillsammans i tre år och jag har aldrig älskat han mer än nu. Känns som att ag vunnit på lotto. För övrigt har jag en väldigt rolig vecka framför mig. Den ser ut lite så här:

Måndag: TA AV MIN RÄLS PÅ TANDREGLERINGEN och göra vid naglarna på eftermiddagen när jag slutat.

Tisdag:Awardsnight med Mary Kay gänget. Det är när vi får plocka presenter på ett stort bord och så har man fått ett visst antal poäng för hur aktivt du gått på möten varje vecka.

Onsdag: Sätta om och färga mitt hår, för det behövs.

Torsdag:LONDON

Fredag:LONDON

Lördag:LONDON

Söndag:LONDON


Rätt så mycket att se fram i mot. Nej nu ska jag och älskling se New Moon, andra gången för mig men Jimmy ville se den. Inte mig i mot, det är ju inte som att där inte finns något att kolla på. Mums..


Slänger upp lite bilder från gårdagens shopping och festande.

Kram


  H&M

              

Ovido - Quiz & Flashcards